Нетрадиційні форми методичної роботи давно увійшли в практику життя педагогічних колективів. Насамперед - це потреба самого вчителя: працювати в атмосфері колективного пошуку, свободи висловлювань, активної участі в обговоренні поставлених питань; це можливість отримати допомогу в подоланні труднощів через живе професійне спілкування; це засіб вдосконалення психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.
У практиці методичної роботи школи ми використовували такі нетрадиційні форми проведення педрад, психолого-педагогічних семінарів, засідань творчих груп, засідань методичних кафедр:
Нетрадиційні форми методичної роботи тісно пов'язані з використанням інтерактивних методик, які ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, допомагають педагогам опановувати нові технології.
Упровадження нетрадиційних форм методичної роботи, ефективність їх використання неможливі сьогодні без психологічних знань, психологічної підтримки, тобто без психологічного супроводу.
Звісно, левова частка роботи в реалізації психологічного супроводу покладається на психологічну службу навчального закладу, напружено-смисловий осередок інноваційних змін у пошуковій діяльності вчителя й водночас основний спосіб насичення шкільного життя новим гуманно-психологічним змістом.